Hydraulik
Naszym zadaniem było zaprojektowanie pomysłowej strony internetowej dla firmy hydraulicznej. Kolorowy wzór geometryczny nawiązuje do wartości marki i nadaje odpowiedni dynamizm stronie internetowej.
Nasz proces
analiza
strategia
kreacja
Bez przypadku
Pierwsze spotkanie to solidny fundament. Ustaliliśmy cele, wzajemne oczekiwania i zdefiniowaliśmy jaki powinien być finalny produkt naszej współpracy. Zapoznaliśmy się ze specyfiką rynku, konkurencją, mocnymi i słabymi stronami firmy. Pozwoliło to nam określić zarys budowania strategii wizerunku nowej marki, aby projektowane przez nas materiały tworzyły spójny, unikalny wizerunek, który zrobi odpowiednie wrażenie na klientach.
Motyw graficzny
Szukaliśmy motywu graficznego, który najlepiej będzie się komponować z logiem, a jednocześnie wyrazi wartości marki, jakimi się cechuje. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na wzór geometryczny, przypominający kafelki typu patchwork. Nawiązuje on do ciepłego wnętrza łazienki czy kuchni. Linie proste i skośne wraz z wybranymi kolorami nadają dynamizmu stronie internetowej.
Kolorystyka
Analiza stron internetowych w branży hydraulicznej ukazała, że zdecydowana większość z nich utrzymywana jest w chłodnej kolorystyce barwy niebieskiej i białej. Przy odświeżaniu wizerunku należy zadbać, aby nowa identyfikacja wizualna korespondowała z poprzednią. Tworząc nową paletę kolorów marki Hydraulik Kraków zostawiliśmy bazowy kolor czerwony.
Fonty
Dla nagłówków i akapitów wybraliśmy Open Sans Condensed. Fonty humanistyczne są ciepłe, przyjazne i bardziej naturalne. Brak szeryfów, prosta oraz neutralna forma sprawia, że font jest czytelny i dobrze komponuje się z geometrycznym motywem graficznym na stronie internetowej.
Zwiększenie widoczności
Celem prac SEO było uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google dla jak największej liczby fraz kluczowych związanych z działalnością firmy. Dzięki wysokim pozycjom strona ma pozyskiwać nowych klientów. Podczas doboru fraz kluczowych sprawdzaliśmy nie tylko konkurencyjność, ale także miesięczną liczbę wyszukań.
Strategia SEO
Klient jeszcze przed stworzeniem strony, zapowiedział, że będzie chciał skorzystać z usługi pozycjonowania. Tym samym najpierw określiliśmy kilkadziesiąt fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona. Na podstawie listy fraz kluczowych zoptymalizowaliśmy architekturę strony. Jednym z postawionych celów było dotarcie do lokalnych klientów, dlatego stworzyliśmy podstrony do największych dzielnic Krakowa, na których znalazł się zoptymalizowany content.
„
Na początku przeprowadziliśmy rozmowę, podczas której wyklarowało się dokąd zmierzamy i czego tak naprawdę potrzebujemy. Dzięki temu założyliśmy jasny cel, który później został osiągnięty. Powstała strona internetowa dokładnie taka, jaką chciałem żeby była. Zaprojektowana grafika i wszystkie elementy na stronie spójnie oddają to kim jesteśmy.
Mariusz Kwiatkowski
Hydraulik Kraków
Poproś o wycenę: biuro@zaklad-tworczy.pl