Hydraulik

Naszym zadaniem było zaprojektowanie pomysłowej strony internetowej dla firmy hydraulicznej. Kolorowy wzór geometryczny nawiązuje do wartości marki i nadaje odpowiedni dynamizm stronie internetowej.

Nasz proces

analiza

strategia

kreacja

Bez przypadku

Pierwsze spotkanie to solidny fundament. Ustaliliśmy cele, wzajemne oczekiwania i zdefiniowaliśmy jaki powinien być finalny produkt naszej współpracy. Zapoznaliśmy się ze specyfiką rynku, konkurencją, mocnymi i słabymi stronami firmy. Pozwoliło to nam określić zarys budowania strategii wizerunku nowej marki, aby projektowane przez nas materiały tworzyły spójny, unikalny wizerunek, który zrobi odpowiednie wrażenie na klientach.

Motyw graficzny

Szukaliśmy motywu graficznego, który najlepiej będzie się komponować z logiem, a jednocześnie wyrazi wartości marki, jakimi się cechuje. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na wzór geometryczny, przypominający kafelki typu patchwork. Nawiązuje on do ciepłego wnętrza łazienki czy kuchni. Linie proste i skośne wraz z wybranymi kolorami nadają dynamizmu stronie internetowej.

Kolorystyka

Analiza stron internetowych w branży hydraulicznej ukazała, że zdecydowana większość z nich utrzymywana jest w chłodnej kolorystyce barwy niebieskiej i białej. Przy odświeżaniu wizerunku należy zadbać, aby nowa identyfikacja wizualna korespondowała z poprzednią. Tworząc nową paletę kolorów marki Hydraulik Kraków zostawiliśmy bazowy kolor czerwony.

null

ciepły | przyjazny

Pomarańczowy kojarzony jest z otwartością i uprzejmością. To także kolor motywacyjny. Jego rolą w palecie kolorów marki jest wyrażenie przyjaznego podejścia do klienta.
null

dojrzały | poważny

Brązowy to również ciepły, przyjazny kolor. Jednak jednocześnie jest on poważny. Komunikuje dojrzałe i odpowiedzialne podejście do wykonywanej pracy.
null

pewny siebie| energetyczny

Mocny, wyrazisty i energetyczny kolor czerwony wyraża pewność siebie i swoich możliwości. W kontekście świadczenia usług oznacza wykonywanie prac szybko i bez opóźnień.
null

neutralny | zbalansowany

Odcienie szarości zostały zastosowane dla zbalansowania pozostałych braw. Równocześnie łączą wygląd i styl marki.

Fonty

Dla nagłówków i akapitów wybraliśmy Open Sans Condensed. Fonty humanistyczne są ciepłe, przyjazne i bardziej naturalne. Brak szeryfów, prosta oraz neutralna forma sprawia, że font jest czytelny i dobrze komponuje się z geometrycznym motywem graficznym na stronie internetowej.

Zwiększenie widoczności

Celem prac SEO było uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google dla jak największej liczby fraz kluczowych związanych z działalnością firmy. Dzięki wysokim pozycjom strona ma pozyskiwać nowych klientów. Podczas doboru fraz kluczowych sprawdzaliśmy nie tylko konkurencyjność, ale także miesięczną liczbę wyszukań.

Strategia SEO

Klient jeszcze przed stworzeniem strony, zapowiedział, że będzie chciał skorzystać z usługi pozycjonowania. Tym samym najpierw określiliśmy kilkadziesiąt fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona. Na podstawie listy fraz kluczowych zoptymalizowaliśmy architekturę strony. Jednym z postawionych celów było dotarcie do lokalnych klientów, dlatego stworzyliśmy podstrony do największych dzielnic Krakowa, na których znalazł się zoptymalizowany content.

Na początku przeprowadziliśmy rozmowę, podczas której wyklarowało się dokąd zmierzamy i czego tak naprawdę potrzebujemy. Dzięki temu założyliśmy jasny cel, który później został osiągnięty. Powstała strona internetowa dokładnie taka, jaką chciałem żeby była. Zaprojektowana grafika i wszystkie elementy na stronie spójnie oddają to kim jesteśmy.

Mariusz Kwiatkowski

Hydraulik Kraków

null

Frezovnia

Frezovnia tworzy meble już od 20 lat. Rozpoczęliśmy współpracę w celu odświeżenia wizerunku firmy, ponieważ specjalizacja uległa zmianie wedle zmieniających się potrzeb rynku.
Następny projekt