Cristall

Cristall to serwis sprzątający z Wrocławia świadczący wysokiego standardu usługi porządkowe dla biur, hoteli i gabinetów medycznych. Firma dynamicznie wkraczała na rynek. Powierzyła nam zaprojektowanie nazwy, logo, wizytówek i strony internetowej do realizacji w krótkim terminie. Oznaczało to dla nas stworzenie wizerunku firmy od podstaw.

Wyznaczenie kursu

Pierwsze spotkanie to solidny fundament. Ustaliliśmy cele, wzajemne oczekiwania i zdefiniowaliśmy jaki powinien być finalny produkt naszej współpracy. Zapoznaliśmy się ze specyfiką rynku, konkurencją, mocnymi i słabymi stronami firmy. Pozwoliło to nam określić zarys budowania strategii wizerunku nowej marki, aby projektowane przez nas materiały tworzyły spójny, unikalny wizerunek, który zrobi odpowiednie wrażenie na klientach.

Naming

Dobra nazwa jest podstawą kreowania silnego wizerunku marki. Szukaliśmy słowa, które w prosty sposób wyrazi ideę marki. Równolegle powstał claim (hasło reklamowe) „Czystość z górnej półki”, który wzmacnia siłę przekazu.

Propozycje nazwy oceniliśmy pod kontem kryteriów istotnych dla specyfiki przedsiębiorstwa i konkurencji. Sprawdziliśmy również dostępności domen oraz możliwość zarejestrowania nazwy jako znak towarowy.

Drag&drop

Dzięki zastosowaniu systemu zarządzania treścią (CMS) dajemy do dyspozycji narzędzie, które umożliwia  samodzielne dodawanie treści i zarządzanie nimi w łatwy sposób. Udogodnienie drag&drop polega na możliwości organizowania elementów na stronie internetowej za pomocą funkcji przeciągnij i upuść. Taka funkcjonalność jest intuicyjnym rozwiązaniem, które pomaga szybko zmienić układ strony lub powielić dany element wiele razy.

Design nośnikiem emocji

Projekt graficzny jest nośnikiem emocji, dopiero potem informacji. Dlatego każdy kształt, kolor, font, przestrzeń i dobór zdjęć zostały zaprojektowane tak, aby wywoływać określone odczucia. Emocje sprawiają, że komunikat lepiej dociera i zapada w pamięć odbiorców. Design strony internetowej cristall.pl kreuje wizerunek marki poprzez wzbudzenie poczucia luksusu, pewności siebie, zaufania oraz uznania.

Naprawdę doceniam ich dbałość o detale i wyjątkowe pomysły. Jednak to nie była tylko praca, o którą się troszczyli, ale także relacje z klientem. Zawsze byli gotowi, żeby jeszcze raz coś przedyskutować. W przeciwieństwie do dużych firm, w których jesteś kolejnym klientem, który ma być wystarczająco zadowolony.

Dariusz Kowalski

Cristall

null

Hydraulik

Zadaniem było zaprojektowanie zupełnie nowej, pomysłowej i wyróżniającej się spośród konkurencji strony internetowej dla firmy hydraulicznej. Pomysł kafelek jako głównego motywu graficznego na stronie okazał się strzałem w dziesiątkę.
Następny projekt